Przedsiębiorstwa, które dopiero zaczynają pracę z klientami VIP lub chcą zacząć współpracę z tą kategorią często mają obawy czego tak naprawdę chce od nich Klient.

Aby skutecznie obsługiwać musisz przede wszystkim dobrze zrozumieć i poznać Klienta. Wiedza ta pozwoli Ci budować efektywną współpracę z każdym typem Klienta. Poznaj m.in. jego oczekiwania i potrzeby. Nie istnieje bardziej kompletne i wiarygodne źródło informacji o Kliencie jak on sam. Umiejętność słuchania Klienta jest czasami trudniejsza od przekonywania. Jednak jest to pierwsza i najważniejsza zasada, której powinien się trzymać każdy przedsiębiorca.

Klienci VIP – ludzie, którzy osiągnęli określony poziom biznesowy i odnoszą sukcesy chcą otrzymać:

  • bardzo komfortowe warunki obsługi,
  • gwarancje bezpieczeństwa i jakości,
  • wsparcie ekspertów.

Na efektywność i skuteczność pracy z klientami VIP wpływają następujące czynniki:

  • osobowość account menedżera, jego profesjonalizm i doświadczenie,
  • standardy obsługi klientów VIP w firmie,
  • warunki współpracy,
  • obecność rabatów i programów lojalnościowych, które podkreślają status klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *